Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych

Evolucja Twojego biznesu 

dzięki profilom społecznościowym

Z naszą pomocą dowiesz się, które media społecznościowe będą idealne do promocji Twojej marki i gdzie znajdziesz swoich potencjalnych klientów.

Projektujemy kampanie całościowo – od pomysłu aż po realizację celu. Tworzymy materiały graficzne, zdjęcia, teksty i filmy. Rekomendujemy budżet reklamowy, tworzymy plan kampanii i regularnie monitorujemy wyniki.

Evolucja w dotarciu do klienta

Dzięki naszym kampaniom, koszt dotarcia do potencjalnego klienta jest mniejszy niż 1 grosz

Chcesz osiągać takie wyniki?

Jakie platformy społecznościowe 
możesz wykorzystać?

Każda z nich ma unikalne cechy i możliwości/  Możesz wykorzystać je w różnych strategiach marketingowych, dopasowując do specyfiki Twojego biznesu oraz konkretnego celu.

Facebook

Idealny do budowania społeczności i angażowania szerokiej grupy odbiorców dzięki wszechstronnym narzędziom reklamowym.

Instagram

Idealny do budowania społeczności i angażowania szerokiej grupy odbiorców dzięki wszechstronnym narzędziom reklamowym.

X/Twitter

Szybki i bezpośredni kanał komunikacji, idealny do bieżących aktualizacji, promocji wydarzeń i interakcji z klientami.

LinkedIn

Specjalizuje się w B2B i zawodowych treściach, doskonały do budowania relacji biznesowych i pozycjonowania marki jako eksperta w branży.

YouTube

Platforma wideo idealna do tworzenia zarówno krótki, jak i dłuższych treści, które mogą edukować, informować i zabawiać Twojego potencjalnego klienta.

Pinterest

Skupia ludzi, którzy poszukują pomysłów oraz inspiracji - świetny dla branż kreatywnych, handlowych oraz DIY. Pinterest pomoże Ci w kreatywnej prezentacji produktu i zachęci do zakupu.

TikTok

Nowoczesna platforma skoncentrowana na krótkich, dynamicznych filmach, idealna do docierania do młodszej grupy odbiorców (ale nie tylko!).

Sprawdź, jak dzięki reklamom wyprzedaliśmy wszystkie bilety

na wydarzenia marki Mercedes Benz

Najważniejsze zalety kampanii w social mediach

01

Trafisz do swojego klienta

Łatwo dotrzesz do osób zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami

02

Zwiększysz zasięg reklamy

Twoja reklama dotrze do szerokiej publiczności, w tym do osób nieznających jeszcze Twojej firmy

03

Nawiążesz bezpośredni kontakt z klientami

Zyskasz możliwość interakcji z klientami w komentarzach i wiadomościach, co ułatwi zrozumienie ich potrzeb

04

Szybko zmienisz reklamy

Możesz błyskawicznie dostosowywać reklamy, reagując na zmieniające się warunki rynkowe (w przeciwieństwie do reklamy drukowanej)

05

Oszczędzisz na budżecie reklamowym

Reklama w mediach społecznościowych często kosztuje mniej niż tradycyjne kanały, takie jak telewizja czy bilbord

06

Zmierzysz efekty reklamy

Zyskasz dostęp do danych analitycznych, które pokażą czy Twoja kampania jest skuteczna

07

Zwiększysz rozpoznawalność marki

Twoja marka stanie się bardziej rozpoznawalna i zapamiętywalna

08

Zwiększysz zapytania i sprzedaż

Skierujesz więcej klientów do swojego sklepu lub na stronę kontaktową

09

Poprawisz wizerunek firmy

Zaprezentujesz swoją firmę w najlepszym świetle i zbudujesz pozytywny wizerunek wśród odbiorców

Łatwo dotrzesz do osób zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami

Twoja reklama dotrze do szerokiej publiczności, w tym do osób nieznających jeszcze Twojej firmy

Zyskasz możliwość interakcji z klientami w komentarzach i wiadomościach, co ułatwi zrozumienie ich potrzeb

Możesz błyskawicznie dostosowywać reklamy, reagując na zmieniające się warunki rynkowe (w przeciwieństwie do reklamy drukowanej)

Reklama w mediach społecznościowych często kosztuje mniej niż tradycyjne kanały, takie jak telewizja czy bilbord

Zyskasz dostęp do danych analitycznych, które pokażą czy Twoja kampania jest skuteczna

Twoja marka stanie się bardziej rozpoznawalna i zapamiętywalna

Skierujesz więcej klientów do swojego sklepu lub na stronę kontaktową

Zaprezentujesz swoją firmę w najlepszym świetle i zbudujesz pozytywny wizerunek wśród odbiorców

Evolucja naszego klienta z branży technologicznej

Celem kampanii było skierowanie jak największej liczby osób z wąskiej grupy docelowej na stronę z ofertą 

Chcesz sprawdzić czy kampanie w mediach społecznościowych są dla Ciebie?

Jak Twój biznes evoluuje dzięki kampaniom w mediach społecznościowych?

Dzięki dobrze zaprojektowanym kampaniom skierujesz więcej potencjalnych klientów na swoją stronę internetową. To oznacza więcej odsłon, większe zainteresowanie i lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarkach.

Twoje produkty lub usługi trafią do większej liczby zainteresowanych osób, co przełoży się na wzrost sprzedaży, szczególnie w branży e-commerce.

Kampanie w mediach społecznościowych zachęcają do bezpośredniego kontaktu. Oczekuj zwiększonej liczby telefonów, zapytań mailowych i interakcji przez media społecznościowe.

Czy to zapisy na szkolenie, rekrutacja czy inne formularze – dzięki kampaniom w mediach społecznościowych zobaczysz wzrost liczby wypełnionych formularzy, co świadczy o zwiększonym zaangażowaniu użytkowników.

Jeśli prowadzisz firmę lokalną, taką jak sklep czy punkt usługowy, kampanie w mediach społecznościowych mogą skutecznie zwiększyć liczbę klientów odwiedzających siedzibę Twojej firmy.

Kampanie w mediach społecznościowych pomogą Ci zbudować silny wizerunek marki i zwiększą jej świadomości wśród szerokiego grona odbiorców. Efektywne przekazy i aktywność online przyczyniają się do lepszego postrzegania Twojej firmy na rynku.

01

Większy ruch na Twojej stronie

Dzięki dobrze zaprojektowanym kampaniom skierujesz więcej potencjalnych klientów na swoją stronę internetową. To oznacza więcej odsłon, większe zainteresowanie i lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarkach.

02

Wzrost sprzedaży

Twoje produkty lub usługi trafią do większej liczby zainteresowanych osób, co przełoży się na wzrost sprzedaży, szczególnie w branży e-commerce.

03

Więcej zapytań od klientów

Kampanie w mediach społecznościowych zachęcają do bezpośredniego kontaktu. Oczekuj zwiększonej liczby telefonów, zapytań mailowych i interakcji przez media społecznościowe.

04

Wzrost liczby wypełnionych formularzy

Czy to zapisy na szkolenie, rekrutacja czy inne formularze – dzięki kampaniom w mediach społecznościowych zobaczysz wzrost liczby wypełnionych formularzy, co świadczy o zwiększonym zaangażowaniu użytkowników.

05

Większa liczba wizyt w lokalizacji twojej firmy

Jeśli prowadzisz firmę lokalną, taką jak sklep czy punkt usługowy, kampanie w mediach społecznościowych mogą skutecznie zwiększyć liczbę klientów odwiedzających siedzibę Twojej firmy.

06

Wzmocnienie wizerunku i świadomości marki

Kampanie w mediach społecznościowych pomogą Ci zbudować silny wizerunek marki i zwiększą jej świadomości wśród szerokiego grona odbiorców. Efektywne przekazy i aktywność online przyczyniają się do lepszego postrzegania Twojej firmy na rynku.

Ewolucja w skutecznej rekrutacji pracowników

Zobacz, jak pozyskaliśmy pracowników-specjalistów dla naszego klienta z branży budowalnej.

Chcesz realizować swoje cele dzięki reklamie?

Proces Powstawania Kampanii Reklamowych

Osiągaj wyższe wyniki dzięki precyzyjnie ukierunkowanej reklamie online. Właśnie tak, nasi klienci umacniają swoją pozycję na rynku.

Przed rozpoczęciem kampanii Google Ads chcemy dokładnie poznać Twoje produkty/usługi, grupy docelowe i cele, jakie chcesz osiągnąć poprzez reklamę.

Na podstawie zebranych informacji wybieramy najbardziej efektywne kanały promocji, które najlepiej odpowiadają Twoim celom – mogą to być różne platformy mediów społecznościowych lub inne kanały cyfrowe.

Na podstawie zebranej wiedzy nasz specjalista przygotuje strategię reklamową oraz plan kampanii Google Ads. Plan ten będzie zawierał m.in. rodzaje reklam, budżet, słowa kluczowe, miejsca docelowe, plan kampanii oraz informację, jak będziemy mierzyć sukces kampanii.

Na podstawie zebranej wiedzy nasz specjalista przygotuje strategię reklamową oraz plan kampanii Google Ads. Plan ten będzie zawierał m.in. rodzaje reklam, budżet, słowa kluczowe, miejsca docelowe, plan kampanii oraz informację, jak będziemy mierzyć sukces kampanii.

Jeśli Twoja firma nie posiada jeszcze konta Google Ads, a Twoja strona nie ma podłączonej analityki – zajmiemy się tym kompleksowo. W przypadku istniejącego konta, specjalista powinien dostać od Ciebie dostęp do konta i przeprowadzić audyt istniejących kampanii.

Na podstawie planu kampanii i zebranych wcześniej informacji, nasi specjaliści przygotują wszystkie potrzebne materiały reklamowe (banery, filmy, hasła, itp.), a następnie skonfigurują i włączą Twoją kampanię reklamową.

W trakcie trwania kampanii, nasz specjalista regularnie monitoruje wyniki i aktualizuje kampanię tak, aby uzyskać jak najlepsze wyniki w oparciu o założone cele. Optymalizacja kampanii może obejmować m.in. modyfikacje słów kluczowych, grup reklamowych, miejsc docelowych czy ustawień kampanii.

Nie tylko po zakończeniu kampanii, ale również w trakcie jej trwania będziemy dostarczać Ci raporty, w którym przedstawione zostaną wyniki kampanii oraz wnioski i rekomendacje, które mogą poprawić jej rezultaty.

Nie tylko po zakończeniu kampanii, ale również w trakcie jej trwania będziemy dostarczać Ci raporty, w którym przedstawione zostaną wyniki kampanii oraz wnioski i rekomendacje, które mogą poprawić jej rezultaty.

Chcesz rozwijać swoją firmę dzięki kampaniom w mediach społecznościowych?

Zrealizuj Swoje Cele z Kampaniami w Mediach Społecznościowych

Klienci, którzy nam zaufali

Evolucja w Twojej firmie zaczyna się tutaj

Napisz do nas, a przedstawimy Ci ofertę kampanii dopasowanych do Twojego biznesu

    Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów.