Evolucja w skuteczności

Google Ads to najbardziej skuteczny system reklamowy w Internecie

Od ponad 15 lat prowadzimy kampanie dla naszych klientów i osiągamy dla nich niewiarygodne wyniki

Google Ads – co to jest?

Google Ads to program reklamowy online stworzony przez Google, który umożliwia firmom promowanie swoich produktów i usług w wyszukiwarce oraz w sieci reklamowej Google (banery na stronach i portalach internetowych, reklamy na platformie YouTube).

Reklam Google daje możliwość szerokiego docierania do nowych klientów i pozwala Ci rozwijać firmę.

Ewolucja naszego klienta: 529 000 zł sprzedaży z budżetem 14 900 zł
Chcesz osiągać takie wyniki?

Najważniejsze zalety kampanii w Google

01

Reklamy tekstowe w wynikach wyszukiwania Google

Pojawiają się nad lub pod wynikami organicznymi wyszukiwania. Reklamy te składają się z nagłówka, opisu oraz linku prowadzącego do strony docelowej.

02

Reklamy graficzne na stronach internetowych

W formie zdjęć, grafik lub animacji, które pojawiają się na stronach internetowych, w sieci reklamowej Google.

03

Reklamy w formie filmów na YouTube

Google Ads umożliwia firmom reklamowanie się na platformie YouTube poprzez wyświetlanie filmów promocyjnych przed, w trakcie lub po treści, którą użytkownik chce obejrzeć.

04

Reklamy dynamiczne w sieci reklamowej Google

Automatycznie generowane na podstawie treści strony internetowej, na której są wyświetlane.

Pojawiają się nad lub pod wynikami organicznymi wyszukiwania. Reklamy te składają się z nagłówka, opisu oraz linku prowadzącego do strony docelowej.

W formie zdjęć, grafik lub animacji, które pojawiają się na stronach internetowych, w sieci reklamowej Google.

Google Ads umożliwia firmom reklamowanie się na platformie YouTube poprzez wyświetlanie filmów promocyjnych przed, w trakcie lub po treści, którą użytkownik chce obejrzeć.

Automatycznie generowane na podstawie treści strony internetowej, na której są wyświetlane.

Przeciętny użytkownik korzysta z wyszukiwarki Google nawet 3-4 razy dziennie.

Dodatkowo

Oprócz powyższych rodzajów reklam, Google Ads umożliwia również reklamę w aplikacjach mobilnych oraz wykorzystywanie funkcji remarketingu, czyli wyświetlania reklam osobom, które wcześniej odwiedziły Twoją stronę internetową lub wykonały na niej określoną akcję.

Najważniejsze zalety reklamy 

Google Ads

wszystkie wyniki możesz śledzić na bieżąco w skonfigurowanej przez nas analityce

w każdym momencie widać, ile reklama wydaje (na bieżąco możemy też zwiększać bądź zmniejszać stawki)

np. w skali miesiąca lub na daną kampanię

Możliwość wystartowania z reklamą praktycznie z każdym deklarowanym przez klienta budżetem (chociaż rekomendujemy minimalny budżet 1000 zł na start działań)

Możliwość zastosowania tego rodzaju reklamy bez względu na wielkość Twojej firmy

Raportowanie dopasowane do potrzeb klienta – miesięczne bądź tygodniowe

możliwość wprowadzania zmian i modyfikacji kampanii na bieżąco

Wysoka skuteczność działania

Możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej

01

W pełni mierzalne efekty

Wszystkie wyniki możesz śledzić na bieżąco w skonfigurowanej przez nas analityce

02

Bieżąca kontrola budżetu

W każdym momencie widać, ile reklama wydaje (na bieżąco możemy też zwiększać bądź zmniejszać stawki)

03

Możliwość zaplanowania wydatków na reklamę

np. w skali miesiąca lub na daną kampanię

04

Elastyczny budżet

Możliwość wystartowania z reklamą praktycznie z każdym deklarowanym przez klienta budżetem (chociaż rekomendujemy minimalny budżet 1000 zł na start działań)

05

Dla każdego

Możliwość zastosowania tego rodzaju reklamy bez względu na wielkość Twojej firmy

06

Raportowanie

Raportowanie dopasowane do potrzeb klienta – miesięczne bądź tygodniowe

07

Elastyczność działania

Możliwość wprowadzania zmian i modyfikacji kampanii na bieżąco

08

Wysokie osiągi

Wysoka skuteczność w stosunku do zainwestowanego budżetu

09

Działanie w punkt

Możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej

Jakie efekty da Ci kampania Google Ads?

Dzięki reklamie Google nasz klient znalazł się na szczycie listy wyszukiwańw swojej branży

01

Wzrost ruchu na stronie

02

Wzrost sprzedaży (w branży e-commerce)

03

Wzrost liczby telefonów i zapytań mailowych

04

Wzrost liczby wypełnionych formularzy (np. rekrutacja, zapisy na szkolenie)

05

Wzrost liczby wizyt w firmie (dotyczy głównie firm lokalnych np. punktów usługowych bądź sklepów)

Chcesz osiągać takie efekty?”

Wejdź na ścieżkę evolucji i pracuj ze specjalistam

Klienci, którzy nam zaufali

Od czego zaczynamy współpracę?

Analiza branży, w której działa firma oraz jego konkurencji

Analiza potrzeb i celów firmy

Research słów kluczowych

Analiza i ewentualna optymalizacja strony docelowej firmy

Opracowanie strategii Google Ads

Określenie celów kampanii

Jak pracujemy?

Przed rozpoczęciem kampanii Google Ads chcemy dokładnie poznać Twoje produkty/usługi, grupy docelowe i cele, jakie chcesz osiągnąć poprzez reklamę.

Na podstawie zebranej wiedzy nasz specjalista przygotuje strategię reklamową oraz plan kampanii Google Ads. Plan ten będzie zawierał m.in. rodzaje reklam, budżet, słowa kluczowe, miejsca docelowe, plan kampanii oraz informację, jak będziemy mierzyć sukces kampanii.

Jeśli Twoja firma nie posiada jeszcze konta Google Ads, a Twoja strona nie ma podłączonej analityki – zajmiemy się tym kompleksowo. W przypadku istniejącego konta, specjalista powinien dostać od Ciebie dostęp do konta i przeprowadzić audyt istniejących kampanii.

Na podstawie planu kampanii i zebranych wcześniej informacji, nasi specjaliści przygotują wszystkie potrzebne materiały reklamowe (banery, filmy, hasła, itp.), a następnie skonfigurują i włączą Twoją kampanię reklamową.

W trakcie trwania kampanii, nasz specjalista regularnie monitoruje wyniki i aktualizuje kampanię tak, aby uzyskać jak najlepsze wyniki w oparciu o założone cele. Optymalizacja kampanii może obejmować m.in. modyfikacje słów kluczowych, grup reklamowych, miejsc docelowych czy ustawień kampanii.

Nie tylko po zakończeniu kampanii, ale również w trakcie jej trwania będziemy dostarczać Ci raporty, w którym przedstawione zostaną wyniki kampanii oraz wnioski i rekomendacje, które mogą poprawić jej rezultaty.

Rodzaje kampanii, jakie możemy
zrealizować:

Pokaż swoją firmę na samym szczycie wyników wyszukiwania Google. 

Pozyskuj klientów, którzy szukają firm podobnych do Twojej.

Docieraj do klientów tam, gdzie przebywają na co dzień – na ich ulubionych stronach internetowych czy aplikacjach

Ta kampania pozwoli Ci kierować reklamy na przykład do osób, które były na Twojej stronie, ale jeszcze nie wykonały pożądanego działania (np. porzuciły koszyk, nie wypełniły formularza)

Reklamuj się na platformie YouTube i docieraj do milionów potencjlanych klientów dzięki materiałom wideo z Twoją ofertą

Sprzedajesz online? Pomożemy Ci w atrakcyjnej prezentacji Twoich produktów w sieci zakupowej Google

Inteligentna kampania reklamowa, która łączy zalety wszystkich form reklamy. Rekomendowana klientom, którzy chcą inwestować w promocję dłuższą niż 1-2 miesiące

01

Google Ads w wyszukiwarce

Pokaż swoją firmę na samym szczycie wyników wyszukiwania Google. 

Pozyskuj klientów, którzy szukają firm podobnych do Twojej.

02

Google Ads w sieci reklamowej

Docieraj do klientów tam, gdzie przebywają na co dzień – na ich ulubionych stronach internetowych czy aplikacjach

03

Google Ads remarketing

Ta kampania pozwoli Ci kierować reklamy na przykład do osób, które były na Twojej stronie, ale jeszcze nie wykonały pożądanego działania (np. porzuciły koszyk, nie wypełniły formularza)

04

Google Ads video

Reklamuj się na platformie YouTube i docieraj do milionów potencjlanych klientów dzięki materiałom wideo z Twoją ofertą

05

Google Merchant Center

Sprzedajesz online? Pomożemy Ci w atrakcyjnej prezentacji Twoich produktów w sieci zakupowej Google

06

Performance Max

Inteligentna kampania reklamowa, która łączy zalety wszystkich form reklamy. Rekomendowana klientom, którzy chcą inwestować w promocję dłuższą niż 1-2 miesiące

Evolucja naszego klienta

Nasze kampanie wygenerowały 102 000 zł przychodu w sklepie internetowym (budżet 4 800 zł)