Evolucja 
w widoczności

Pozycjonowanie i SEO służą do zwiększenia widoczności strony w wynikach wyszukiwania i tym samym do przyciągania większej liczby odwiedzających.

Twoja strona może być wysoko w wynikach wyszukiwania Google. Wiemy, jak to zrobić.

Twoja strona może być wysoko w wynikach wyszukiwania

Pozycjonowanie – co to jest?

Pozycjonowanie to długotrwały proces, który ma na celu poprawę widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Obejmuje wiele działań, takich jak analityka, link building, content marketing czy analiza konkurencji.

SEO – co to jest?

SEO (Search Engine Optimization) to zbiór odpowiednich technik, których celem jest zoptymalizowanie Twojej strony www bądź sklepu internetowego pod wyszukiwarkę. SEO wchodzi w skład działań pozycjonujących.

Tak poprawiła się widoczność sklepu naszego klienta po 9 miesiącach

Chcesz osiągać takie wyniki?

Kiedy warto zainwestować w SEO i pozycjonowanie?

Zainwestuj w działania pozycjonujące i SEO, jeśli:

01

Twoja strona www nie przynosi Ci żadnych klientów ani zapytań (lub bardzo mało)

02

Klienci nie mogą znaleźć Twojej strony www

03

Twoja strona www nie pojawia się, gdy wpisujesz w wyszukiwarkę Google frazy związane ze swoją branżą

04

Nikogo nie interesują treści na Twojej stronie / blogu

05

Reklama Google nie przynosi dobrych wyników

06

Jesteś gotowy poczekać kilka miesięcy na satysfakcjonujące rezultaty

    Sprawdzimy Twoją stronę za darmo

    Zostaw adres strony i swój email, a my w ciągu kilku dni prześlemy Ci bezpłatną analizę

    Ewolucja naszego klienta

    Strona www działa sprawniej, a treści ładują się szybciej

    Twoi potencjalni klienci częściej i chętniej wysyłają zapytania

    Twoja strona www pojawi się wyżej w wynikach wyszukiwania

    Treści na Twojej stronie będą dobrze prezentowały to, co sprzedajesz

    Laptop
    Strona naszego klienta na pierwszej pozycji w zaledwie kilka tygodni po jej publikacji
    Chcesz, aby Twoja strona była na górze wyników wyszukiwania?

    Jak wygląda proces współpracy?

    Rozpoczynamy od rozmowy i ustalenia Twoich celów oraz oczekiwań. Pomagamy w wyborze kierunków i wspieramy w analizie dotychczasowych danych.
    Przeprowadzamy szczegółową analizę Twojej strony internetowej, identyfikujemy jej mocne i słabe strony.
    Badamy działania Twojej konkurencji, aby znaleźć przewagi i nisze rynkowe.
    Na podstawie zebranych danych oraz wspólnie zbudowanej listy fraz kluczowych opracowujemy spersonalizowaną strategię SEO.
    Wdrażamy przygotowaną strategię, optymalizując Twoją stronę krok po kroku.
    Regularnie śledzimy efekty naszych działań, aby upewnić się, że zmierzamy w dobrym kierunku.
    Na podstawie wyników monitoringu, wprowadzamy niezbędne korekty, aby maksymalizować efektywność działań.

    Wybierz pakiet dopasowany do Twoich potrzeb:

    PAKIET

    Na start
    Liczba słów kluczowych – 10
    -
    Pomoc w wyborze fraz z największym potencjałem
    Optymalizacja techniczna Analiza konkurencji
    Generacja treści po stronie klienta (na podstawie naszych rekomendacji)(na podstawie naszych rekomendacji)
    -
    CENA

    900

    Netto

    PAKIET

    Budowania widoczności
    Liczba słów kluczowych – 15
    Monitoring potencjalnych fraz do 20
    Pomoc w wyborze fraz z największym potencjałem
    Optymalizacja techniczna Analiza konkurencji
    Tworzymy dodatkowe treści na stronę: opisy kategorii, opisy produktów/usług lub wpisy blogowe (2 w miesiącu)
    -
    CENA

    1300

    Netto

    PAKIET

    Doskonałej pozycji
    Liczba słów kluczowych – 15
    Monitoring potencjalnych fraz do 50
    Pomoc w wyborze fraz z największym potencjałem
    Optymalizacja techniczna Analiza konkurencji
    Tworzymy dodatkowe treści na stronę: opisy kategorii, opisy produktów/usług lub wpisy blogowe (4 w miesiącu)
    Optymalizacja Wizytówki Google Moja Firma (dodatkowe pozycjonowanie lokalne)
    CENA

    1700

    Netto

    PAKIET

    PRO

    Oferta dla wymagających.

     

    Zakres usług oraz budżet projektujemy pod Twoje indywidualne wymagania 
i potrzeby.

    CENA

    od 2000

    Netto

    Czy Twoja firma potrzebuje działań SEO?

    1. Czy Twoja firma ma stronę internetową?

    2. Czy Twoja strona internetowa wyświetla się na pierwszej stronie Google dla Twojej branży?

    3. Czy masz ruch organiczny (bezpłatny) na swojej stronie?

    4. Czy Twoi konkurenci pojawiają się wyżej w Google niż Ty?

    5. Czy Twoja strona ładuje się w mniej niż 3 sekundy?

    6. Czy wiesz, jakie słowa kluczowe są ważne dla Twojej branży?

    7. Czy masz regularnie dodawane treści na swojej stronie (np. blog, aktualizacje)?

    8. Czy Twoja strona ma zoptymalizowane meta opisy i tytuły (Title, Description)?

    9. Czy Twoja strona ma linki prowadzące do niej z innych stron?

    10. Czy Twoja firma korzysta z Google Moja Firma (Google Business Profile)?

    🔵 0–5 pkt – Jesteś w dobrej sytuacji!

    Twoja firma ma już dobrze ustawione SEO lub nie potrzebuje wielu działań. Możesz skupić się na optymalizacji i monitorowaniu wyników.

    🟠 6–12 pkt – Warto pomyśleć o poprawkach!

    Masz kilka problemów SEO, które mogą wpływać na widoczność Twojej firmy. Warto wykonać audyt i zoptymalizować najważniejsze elementy.

     


    Potrzebujesz wsparcia specjalistów? Sprawdź, jak możemy pomóc

    🔴 13+ pkt – Pilnie potrzebujesz działań SEO!

    Twoja strona prawdopodobnie nie generuje ruchu, a konkurenci Cię wyprzedzają. Warto jak najszybciej podjąć działania optymalizacyjne.



    Wypełnij formularz, aby otrzymać darmową konsultację

      Formularz kontaktowy

      Wyniki regularnej pracy z naszym klientem z branży motoryzacyjnej

      Klienci, którzy nam zaufali

      Chcesz być jak najlepsi?

      Evolucja w Twojej firmie zaczyna się tutaj

      Napisz do nas, a przedstawimy Ci ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

        Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów.