Wsparcie sprzedaży mieszkań trójmiejskiego dewelopera – jak sprawiliśmy, że telefony znów zaczęły dzwonić 

W pierwszych miesiącach po pandemii, w dobie inflacji i zaostrzania polityki kredytowej sprzedaż mieszkań przestała być tak prostym zadaniem. Deweloperzy zaczęli odczuwać spadek zainteresowania kupnem nieruchomości. Telefonów oraz maili było jakby mniej, a i w biurach sprzedaży brak tłumów. Udało nam się jednak sprzedać wszystkie domy w ofercie Invest Pel, sporą część mieszkań, ale przede wszystkim sprawić, że telefon naszego klienta znowu zaczął dzwonić.

Pierwszy krok – audyt

Klient już wcześniej prowadził działania reklamowe, niestety nie przynosiły one oczekiwanych efektów. W wyniku naszego audytu okazało się, że strona, na którą był kierowany ruch z płatnych kampanii, miała niski wskaźnik jakości Google, przez co budżet był po prostu przepalany.

 

Bardzo częstym błędem, który wyłapujemy w audytach na początku współpracy z klientami, jest właśnie kierowanie ruchu na stronę, która nie spełnia wymagań Google, podstawowych standardów user experience, jest nieprzystosowana do wersji mobilnej. 

 

Pierwszym krokiem w takich sytuacjach jest optymalizacja techniczna strony i dostosowanie jej do potrzeb klienta. Następnie możemy uruchamiać kampanie reklamowe.  

 

Synergia działań – wielokanałowa promocja

Po audycie klienta i jego oferty, zaproponowaliśmy dwie kampanie reklamowe – Facebook Ads oraz Google Ads.

 

Naszym zadaniem było wsparcie sprzedaży domów, mieszkań 3 pokojowych oraz większych, 4-5 pokojowych.

 

 

 

 

 

Byliśmy odpowiedzialni za przygotowanie:

  • kreacji graficznych
  • treści postów 
  • kampanii reklamowych oraz ich nadzór i optymalizację

Kampania na ruch na Facebooku uzyskała w ciągu sześciu miesięcy prawie 20 tys. kliknięć – za każdym kliknięciem w reklamę krył się potencjalny kupiec mieszkania na osiedlu Villa Park.

Skuteczność naszych działań niech potwierdzą chociażby sprzedane wszystkie domy.

Równolegle do kampanii w uniwersum Meta, prowadziliśmy kampanię Google Ads w wynikach wyszukiwania. 

 

Dzięki której, w przeciągu pół roku, udało nam się uzyskać ponad 20 tys. kliknięć, 220 tys. wyświetleń i 2 tys. konwersji.

Kampania leadowa

Konkretnym wsparciem sprzedaży nieruchomości była także kampania leadowa, której zadaniem było dotrzeć do osób, chcących porozmawiać z handlowcem na temat szczegółów oferty. Dzięki tej reklamie w pół roku udało nam się zdobyć 85 kontaktów do potencjalnych klientów, którzy wypełnili na Facebooku krótki formularz oraz zostawili swoje dane kontaktowe. 

Przy kampania leadowych bardzo ważny jest czas reakcji – im szybciej zadzwonimy do potencjalnego klienta, tym mamy większe szanse przekonać go do naszej oferty czy zaprosić na spotkanie. 

Materiały graficzne – siła obrazu

Nie prowadziliśmy komunikacji w social mediach klienta, jednak zdecydowaliśmy się na potrzeby kampanii reklamowej przygotować spójną identyfikację graficzną.

W przygotowaniu materiałów  – grafiki statyczne, animacje, karuzele – wykorzystywaliśmy wizualizacje osiedla oraz wspomagaliśmy się zdjęciami stockowymi, chcąc iść z przekazem bardziej emocjonalnym. 

Skorzystaj z naszego doświadczenia

Nasze ukierunkowane na sukces działania przyczyniły się do wzrostu sprzedaży mieszkań na osiedlu Villa Park. W krótkim okresie udało nam się wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów i sprawić, że lista dostępnych mieszkań znacznie zmniejszyła się.

 

Jeśli Twoja firma potrzebuje wsparcia w sprzedaży nieruchomości, skontaktuj się z nami! Chętnie omówimy cele i zaproponujemy działania, które realnie wpłyną na wzrost zainteresowania mieszkaniami czy domami.

 

Skontaktuj się z nami: 

📲 +48 505 114 030
📩 kontakt@evostudio.pl