Grupo Stier
Hiszpańska agencja morska i ośrodek treningowy
problem
Mayday
Grupo Stier zwróciło się do nas z prośbą o pomoc w rozwiązaniu kilku problemów związanych z (nie)działaniem dotychczasowej strony internetowej.
Podczas wspólnych warsztatów zidentyfikowaliśmy nastepujące problemy:
- materiały niespójne wizualnie
- brak przejrzystości usług
- brak wersji responsywnej
- zduplikowana treść i funkcjonalność strony
- brak komunikacji o atrakcyjnej lokalizacja szkoleń (Wyspy Kanaryjskie).
1/ ujednolicenie materiałów
Jasne jak słońce
Aby jak najlepiej oddać charakter Stier, branżę w której działa oraz jej wyjątkową lokalizację, zdecydowaliśmy się wykorzystać:
- dwa kolory przewodnie świetnie oddające ładunek emocjonalny,
- zdjęcia i materiały utrzymane w tej samej kolorystyce
- wyróżniającą się typografię, która najlepiej przekazuje charakter firmy
.jpg)
.jpg)
2 / uporządkowanie usług