Wsparcie sprzedaży mieszkań trójmiejskiego dewelopera – jak sprawiliśmy, że telefony znów zaczęły dzwonić
Deweloper Invest Pel zgłosił się do nas po pomoc, w momencie kiedy zaczął znacznie odczuwać brak zainteresowania sprzedażą domów i mieszkań na osiedlu Villa Park (Gdańsk Jasień). Część nieruchomości udało się sprzedać, ale nastąpił zastój. Naszym zadaniem było sprawić, aby osoby, zainteresowane kupnem mieszkania w południowych dzielnicach Gdańska, usłyszały o inwestycji oraz wzięły ją pod uwagę w procesie wyboru. Jak nam się to udało?
W pierwszych miesiącach po pandemii, w dobie inflacji i zaostrzania polityki kredytowej sprzedaż mieszkań przestała być tak prostym zadaniem. Deweloperzy zaczęli odczuwać spadek zainteresowania kupnem nieruchomości. Telefonów oraz maili było jakby mniej, a i w biurach sprzedaży brak tłumów. Udało nam się jednak sprzedać wszystkie domy w ofercie Invest Pel, sporą część mieszkań, ale przede wszystkim sprawić, że telefon naszego klienta znowu zaczął dzwonić.
Pierwszy krok – audyt
Klient już wcześniej prowadził działania reklamowe, niestety nie przynosiły one oczekiwanych efektów. W wyniku naszego audytu okazało się, że strona, na którą był kierowany ruch z płatnych kampanii, miała niski wskaźnik jakości Google, przez co budżet był po prostu przepalany.
Bardzo częstym błędem, który wyłapujemy w audytach na początku współpracy z klientami, jest właśnie kierowanie ruchu na stronę, która nie spełnia wymagań Google, podstawowych standardów user experience, jest nieprzystosowana do wersji mobilnej.
Pierwszym krokiem w takich sytuacjach jest optymalizacja techniczna strony i dostosowanie jej do potrzeb klienta. Następnie możemy uruchamiać kampanie reklamowe.
Synergia działań – wielokanałowa promocja
Po audycie klienta i jego oferty, zaproponowaliśmy dwie kampanie reklamowe – Facebook Ads oraz Google Ads.
Naszym zadaniem było wsparcie sprzedaży domów, mieszkań 3 pokojowych oraz większych, 4-5 pokojowych.
Byliśmy odpowiedzialni za przygotowanie:
- kreacji graficznych
- treści postów
- kampanii reklamowych oraz ich nadzór i optymalizację
Kampania na ruch na Facebooku uzyskała w ciągu sześciu miesięcy prawie 20 tys. kliknięć – za każdym kliknięciem w reklamę krył się potencjalny kupiec mieszkania na osiedlu Villa Park.
Skuteczność naszych działań niech potwierdzą chociażby sprzedane wszystkie domy.
Równolegle do kampanii w uniwersum Meta, prowadziliśmy kampanię Google Ads w wynikach wyszukiwania.
Dzięki której, w przeciągu pół roku, udało nam się uzyskać ponad 20 tys. kliknięć, 220 tys. wyświetleń i 2 tys. konwersji.
Kampania leadowa
Konkretnym wsparciem sprzedaży nieruchomości była także kampania leadowa, której zadaniem było dotrzeć do osób, chcących porozmawiać z handlowcem na temat szczegółów oferty. Dzięki tej reklamie w pół roku udało nam się zdobyć 85 kontaktów do potencjalnych klientów, którzy wypełnili na Facebooku krótki formularz oraz zostawili swoje dane kontaktowe.
Przy kampania leadowych bardzo ważny jest czas reakcji – im szybciej zadzwonimy do potencjalnego klienta, tym mamy większe szanse przekonać go do naszej oferty czy zaprosić na spotkanie.
Materiały graficzne – siła obrazu
Nie prowadziliśmy komunikacji w social mediach klienta, jednak zdecydowaliśmy się na potrzeby kampanii reklamowej przygotować spójną identyfikację graficzną.
W przygotowaniu materiałów – grafiki statyczne, animacje, karuzele – wykorzystywaliśmy wizualizacje osiedla oraz wspomagaliśmy się zdjęciami stockowymi, chcąc iść z przekazem bardziej emocjonalnym.
Skorzystaj z naszego doświadczenia
Nasze ukierunkowane na sukces działania przyczyniły się do wzrostu sprzedaży mieszkań na osiedlu Villa Park. W krótkim okresie udało nam się wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów i sprawić, że lista dostępnych mieszkań znacznie zmniejszyła się.
Jeśli Twoja firma potrzebuje wsparcia w sprzedaży nieruchomości, skontaktuj się z nami! Chętnie omówimy cele i zaproponujemy działania, które realnie wpłyną na wzrost zainteresowania mieszkaniami czy domami.
Skontaktuj się z nami: