Marketing Project Manager
Kogo szukamy?
Szukamy Marketing Project Managera, który będzie odpowiedzialny za koordynację projektów marketingowych, kontakt z klientami i nadzór nad pracą specjalistów. Jeśli jesteś osobą samodzielną, dobrze zorganizowaną i potrafisz tworzyć strategie marketingowe, to właśnie Ciebie potrzebujemy!
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Znajomości podstaw Google Analytics i SEO
- Doświadczenia w tworzeniu treści i strategii marketingowych dla kanałów SM takich jak FB, IG, YT, LinkedIn, TikTok
- Ogarniania mailingów i Google Moja Firma
- Rozumienia działania reklam Google Ads i Meta Ads (bez wymogu konfiguracji)
- Umiejętności organizacji pracy i zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
- Kreatywności, samodzielności i elastyczności w pracy z różnymi branżami klientów
- Angielskiego na poziomie komunikatywnym
Twoje zadania:
- Regularny kontakt z klientami, budowanie długotrwałych relacji i omawianie bieżących zadań (telefon, mail, calle online i czasem spotkania w biurze/na mieście)
- Tworzenie i wdrażanie kompleksowych strategii marketingowych (głównie w przestrzeni marketingu digital)
- Tworzenie i koordynowanie harmonogramów działań marketingowych oraz współpraca z zespołami SEO, grafikami, specjalistami Paid Ads, IT oraz firmami zewnętrznymi (np. drukarniami).
- Samodzielne wdrażanie strategii komunikacji w social mediach (FB, IG, YT, LinkedIn, TikTok)
- Tworzenie newsletterów, treści na strony internetowe
- Analiza danych marketingowych i rekomendowanie usprawnień
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Hybrydowy model pracy: większość zadań wykonujesz zdalnie, z cotygodniowymi wizytami w biurze w Redzie
- Elastyczne godziny pracy w ramach standardowego czasu pracy agencji
- Sprzęt niezbędny do pracy
- Dofinansowanie kursów i szkoleń w celu rozwoju zawodowego
- Przyjazna atmosfera pracy i regularne integracje zespołowe
- Własne stanowisko pracy w biurze, dostępne w każdym momencie (możesz pracować 100% z biura)
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Weryfikacja nadesłanych aplikacji.
- Rozmowa z dyrektorem działu.
- Zadanie marketingowe.
- (Opcjonalnie) Dodatkowy etap – rozmowa i zadanie, jeśli poziom kandydatów będzie bardzo wyrównany.
Zastrzegamy sobie możliwość zmiany kolejności etapów (np. wykonanie zadania przed rozmową).
Dodatkowo
01
Dofinansowanie szkoleń i kursów
02
Nowoczesne technologie
03
Możliwość pracy zdalnej
04
Elastyczny czas pracy
05
Spotkania integracyjne
06
Ciekawe projekty