Audyt SEO

Evolucja w widoczności

Twoja strona jest w Google, ale nikt jej nie znajduje?

Audyt SEO pokaże Ci, co blokuje widoczność w wyszukiwarce i dostarczy plan działań, który pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję.

Wyniki regularnej pracy z naszym klientem

Dlaczego warto?

Wielu właścicieli stron i sklepów internetowych spotyka się z tym samym problemem:

wydają tysiące złotych na reklamy, które prowadzą do źle zbudowanej strony,

publikują treści, których nikt nie szuka,

nie wiedzą, dlaczego konkurencja zdobywa więcej klientów, mimo podobnej oferty.

Audyt SEO od evostudio to nie kolejny raport dla raportu.
To mapa drogowa, która pokaże Ci:

co działa,

co psuje efekty,

jak krok po kroku poprawić stronę, by zaczęła zarabiać.

Zaufało nam już ponad 200 firm z branż e-commerce, usług i B2B.

Co analizujemy w audycie?

Analiza techniczna

błędy, szybkość, mobile, indeksacja.

Treści

ocena jakości 
i dopasowania 
do wyszukiwań.

Struktura i linkowanie

czy Google i użytkownicy rozumieją Twoją stronę.

Widoczność w Google

pozycje, słowa kluczowe, potencjał wzrostu.

Konkurencja

porównujemy Cię przynajmniej z 3 największymi rywalami: ich widoczność, linki, działania contentowe, popularność w social media.

Chcesz poznać słabe punkty swojej strony?

Jak wygląda proces audytu?

Cały proces trwa średnio 7–14 dni – w zależności 
od wielkości serwisu.

01

Przesyłasz nam formularz, a my odpowiadamy z wyceną

02

Po akceptacji przechodzimy do krótkiego wywiadu i rozpoczynamy audyt

03

Przygotowujemy raport z rekomendacjami i listą rzeczy do wdrożenia.

04

Jeśli zechcesz – pomożemy pozbyć się problemów, które blokują Twoją stronę.

Klient z branży budowlanej po wdrożeniu zaleceń z naszego audytu zwiększył liczbę wejść z Google o +70% w 3 miesiące.

Też tak chcesz?

Co otrzymujesz w raporcie?

pełną listę błędów 
i mocnych stron,

plan działań krok po kroku (lista „TO DO” dla właściciela strony i programistów),

plan treści (np. tematy blogowe i wskazówki dla opisów produktów – wybierzemy te, które mają realny potencjał wyszukiwań),

porównanie 
z konkurencją na poziomie SEO i contentu,

rekomendacje dla działań lokalnych (Google Moja Firma).

A jeśli potrzebujesz partnera do wdrożeń – nasz zespół może przeprowadzić wszystkie zmiany i zaoferować stałe pozycjonowanie SEO jako długoterminowe wsparcie.

Chcesz wiedzieć więcej o stałym pozycjonowaniu?

Czym różni się audyt evostudio od standardowych audytów SEO?

01

Nie tylko wskazujemy błędy

dostajesz od nas plan, jak je naprawić.

02

Plan treści

pokazujemy, jakie artykuły, opisy i tematy warto tworzyć, by zdobyć nowych klientów.

03

Analiza konkurencji

porównanie z 3 rywalami i wskazanie, co zrobić, by ich przeskoczyć.

04

Lista TO DO

gotowa lista dla programisty, marketera i właściciela strony.

05

Możliwość wdrożenia zmian

nasz zespół może od razu zająć się poprawkami.

06

Stałe wsparcie SEO

jeśli potrzebujesz partnera na dłużej, oferujemy stałą współpracę i rozwój krok po kroku.

07

Opcjonalny audyt UX

bonus, który pomaga sprawdzić stronę oczami użytkownika.

08

Audyt powtórny po 3–6 miesiącach

by upewnić się, że wdrożenia idą w dobrym kierunku.

Potrzebujesz więcej? Nie ma problemu

Na życzenie naszych klientów wykonujemy również audyt od strony użytkownika.

Sprawdzamy m.in.:

Dzięki temu masz pewność, że inwestycja w SEO prowadzi użytkowników nie tylko na stronę, ale i do zakupu, kontaktu czy umówienia usługi.

Kto powinien wykonać audyt kontrolny?​

Chcesz pracować ze specjalistami?

Opinie naszych klientów

Zapytaj o kompleksowe wdrożenie wytycznych WCAG

Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak możemy zabezpieczyć Twoją firmę na nadchodzące zmiany.

    Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów.