Billboard - wizytówka Twojego biznesu


Wiele miast wprowadza obecnie ustawy krajobrazowe, które w znaczny sposób ograniczają możliwości reklamowe w przestrzeni publicznej. Dlatego, jeśli zdecydujesz się na inwestycję w reklamę billboardową (co często wiąże się z niemałymi kosztami), warto, aby była ona unikalną i przemyślaną wizytówką Twojego biznesu.

Centrum Handlowe Jantar zgłosiło się do nas z prośbą o przygotowanie nietypowego nośnika reklamowego. Czemu nietypowego? Ma niestandardowy wymiar - jest bardzo szeroki w porównaniu do standardowego billboardu, przez co rozłożenie elementów i zachowanie spójności kompozycji jest trudniejsze. Dodatkowo projekt musiał spełniać trzy podstawowe warunki:


1. Widoczność

Billboard zlokalizowany jest przy głównej trasie biegnącej przez Wejherowo - na drodze panuje duży ruch. Pojazdy poruszają się tam z prędkością ok. 70 km/h, więc reklama musi być widoczna z daleka, ale jednocześnie czytelna i zrozumiała.


2. Nowoczesność

Nośnik znajduje się przy konkurencyjnym centrum handlowym, dlatego ma się wyróżniać na tle innych reklam i przyciągać uwagę.


3. Uniwersalność

Ze względu na przewidywane wyższe koszta realizacji, projekt ma mieć charakter całorocznej reklamy, której nie trzeba będzie często wymieniać

 

Postanowiliśmy przygotować kilka wersji billboardu

- od “grzecznej i prostej”, po “kolorową i nowoczesną”. 
 

KONCEPT 1 skupiał się na jak najmniejszych kosztach realizacji oraz zachowaniu czytelności i prostego układu. Obawialiśmy się jednak, że długie hasło nie sprawdzi się w tej lokalizacji.


Projektując KONCEPT 2, nasz grafik postanowił wyjść z elementami poza obrys nośnika. Tym samym reklama stała się nowocześniejsza oraz przykuwająca uwagę. Skrócone hasło jest prostsze w odczytaniu, co lepiej sprawdzi się na reklamie umieszczonej przy ruchliwej trasie.


W czasie prac nad billboardem, przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną Centrum Handlowego Jantar. Odświeżony key visual (poczytasz o nim TUTAJ) jest pełen żywych kolorów i rysunkowych grafik, dlatego przygotowaliśmy również podobną wersję nośnika reklamowego. Dzięki temu billboard wyróżnia się na tle konkurencji i jest widoczny z daleka. Zrezygnowaliśmy z hasła i skupiliśmy się na prezentacji dostępnych w CH Jantar marek oraz wydłużonych godzin otwarcia.


Inwestując w reklamę billboardową, warto mieć na uwadze, że jest ona wizytówką Twojego biznesu i może pozytywnie lub negatywnie wpłynąć na jego wizerunek. Pamiętaj o tym, wybierając projekt zgodny z identyfikacją wizualną firmy. Projektując reklamę nie można również zapomnieć o planowanej lokalizacji reklamy oraz jej otoczeniu. 

 

Jeżeli masz pytania, odezwij się

Pomożemy w wyborze i zakupie miejsca na billboard, stworzymy projekt i zajmiemy się drukiem oraz montażem.

Pisz śmiało na kontakt@evostudio.pl


Małgorzata Grochowska

Małgorzata Grochowska

Senior Marketing Project Manager


Zainteresowała Cię oferta naszej firmy?
Przedstaw nam swoje cele i osiągnijmy je razem.