Billboard - wizytówka Twojego biznesu
Wiele miast wprowadza obecnie ustawy krajobrazowe, które w znaczny sposób ograniczają możliwości reklamowe w przestrzeni publicznej. Dlatego, jeśli zdecydujesz się na inwestycję w reklamę billboardową (co często wiąże się z niemałymi kosztami), warto, aby była ona unikalną i przemyślaną wizytówką Twojego biznesu.
Centrum Handlowe Jantar zgłosiło się do nas z prośbą o przygotowanie nietypowego nośnika reklamowego. Czemu nietypowego? Ma niestandardowy wymiar - jest bardzo szeroki w porównaniu do standardowego billboardu, przez co rozłożenie elementów i zachowanie spójności kompozycji jest trudniejsze. Dodatkowo projekt musiał spełniać trzy podstawowe warunki:
1. Widoczność
Billboard zlokalizowany jest przy głównej trasie biegnącej przez Wejherowo - na drodze panuje duży ruch. Pojazdy poruszają się tam z prędkością ok. 70 km/h, więc reklama musi być widoczna z daleka, ale jednocześnie czytelna i zrozumiała.
2. Nowoczesność
Nośnik znajduje się przy konkurencyjnym centrum handlowym, dlatego ma się wyróżniać na tle innych reklam i przyciągać uwagę.
3. Uniwersalność
Ze względu na przewidywane wyższe koszta realizacji, projekt ma mieć charakter całorocznej reklamy, której nie trzeba będzie często wymieniać
Postanowiliśmy przygotować kilka wersji billboardu
- od “grzecznej i prostej”, po “kolorową i nowoczesną”.
KONCEPT 1 skupiał się na jak najmniejszych kosztach realizacji oraz zachowaniu czytelności i prostego układu. Obawialiśmy się jednak, że długie hasło nie sprawdzi się w tej lokalizacji.
W czasie prac nad billboardem, przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną Centrum Handlowego Jantar. Odświeżony key visual (poczytasz o nim TUTAJ) jest pełen żywych kolorów i rysunkowych grafik, dlatego przygotowaliśmy również podobną wersję nośnika reklamowego. Dzięki temu billboard wyróżnia się na tle konkurencji i jest widoczny z daleka. Zrezygnowaliśmy z hasła i skupiliśmy się na prezentacji dostępnych w CH Jantar marek oraz wydłużonych godzin otwarcia.
Inwestując w reklamę billboardową, warto mieć na uwadze, że jest ona wizytówką Twojego biznesu i może pozytywnie lub negatywnie wpłynąć na jego wizerunek. Pamiętaj o tym, wybierając projekt zgodny z identyfikacją wizualną firmy. Projektując reklamę nie można również zapomnieć o planowanej lokalizacji reklamy oraz jej otoczeniu.
Jeżeli masz pytania, odezwij się
Pomożemy w wyborze i zakupie miejsca na billboard, stworzymy projekt i zajmiemy się drukiem oraz montażem.
Pisz śmiało na kontakt@evostudio.pl
Zainteresowała Cię oferta naszej firmy?
Przedstaw nam swoje cele i osiągnijmy je razem.
Darmowa porcja wiedzy
i konkretne korzyści
Dołącz do naszego mailingu, w którym za darmo dzielimy się wiedzą, rozwijamy Twoje umiejętności marketingowe i pomagamy w osiąganiu konkretnych celów biznesowych.