INFO

Przez Content marketing rozumie się strategię działań marketingowych, która uwzględnia tworzenie wartościowych treści, ich publikację oraz dystrybucję do zdefiniowanej wcześniej grupy docelowej klientów.

Do głównych zadań Content Marketingu należy spowodowanie odpowiedniej reakcji u odbiorcy przekazu oraz generowanie dla danej marki konkretnych zysków poprzez rozmaite formy przekazu informacji w formie tekstowej, ale i wizualnej bądź multimedialnej.



01

Budowanie trwałych relacji

Poprzez odpowiedni Content marketing przedsiębiorstwo jest wstanie zbudować autentyczną więź oraz prowadzić płynną komunikację z wybranymi konsumentami, co w przyszłości skutkuje rzeczywistym zaangażowaniem odbiorców komunikatów dzięki dostarczeniu im istotnych treści dotyczących ich zainteresowań oraz preferencji.




02

Czym jest Content Marketing?

Tworzenie Contentu marketingowego rozumiane jest przez wielu specjalistów jako technika rozpoznawania i rozumienia potrzeb wybranej grupy docelowej, a następnie sprawnego ich zaspokojenia. Poprzez wartościowy Content marka rozwiązuje ludzkie problemy i udziela odpowiedzi na ważne pytania, a dzięki temu zaczyna pełnić istotną rolę w życiu konsumenta. Często niebagatelne znaczenie odgrywa w tym procesie edukacja i zmiana nawyków społeczeństwa.

03

Obszary i narzędzia
Content Marketingu

Z ostatnich badań wynika, że obecnie najwięcej czasu Content marketerzy poświęcają na umocnienie obecności firmy w social media.

Na drugim miejscu plasują się publikacje artykułów tematycznych na portalach internetowych, związanych bezpośrednio z charakterem dóbr oferowanych przez przedsiębiorstwo. Co więcej, Content marketing skupia się także na dopasowanych newsletterach oraz prowadzeniu blogów o zbliżonej tematyce.




Wśród narzędzi pozatekstowych sporą popularnością cieszą się także webcasty - produkcja i transmisja prezentacji nasyconych video, dźwiękiem i tekstem, a także filmiki udostępniane m.in. na platformie Youtube.



04

Korzyści Content Marketingu

Możliwość zwiększenia częstotliwości oraz liczby odwiedzin firmowej witryny internetowej.

Możliwość zwiększenia zasięgu dotarcia do wybranych grup docelowych m.in. poprze publikacje wartościowych artykułów na np. forach internetowych.

Uzyskanie dostępu do stałego i szybkiego kanału komunikacji z wybranymi konsumentami poprzez Social media i uzyskanie od nich wartościowych informacji.

Możliwość łatwiejszego i efektywniejszego pozycjonowania strony internetowej w wyszukiwarkach m.in. w Google.

Możliwość zbudowania ścieżki informacyjnej w Internecie, dzięki której użytkownicy będą trafiali na firmową stronę z różnych źródeł np. z Wikipedii.

Możliwość poszerzenia bazy danych poprzez zachęcenie konsumentów do subskrypcji newslettera.

Możliwość podniesienia wskaźników sprzedaży oferowanych dóbr ze względu na zwiększone zaufanie klientów zdobyte dzięki licznym dobrym opiniom oraz artykułom w sieci.

05

Content marketing
w EvoStudio

W naszej firmie zatrudniamy zespół specjalistów od Content marketingu, który jest w stanie opracować spójna i efektywną strategię działań marketingowych dla przedsiębiorstw z różnych branż.

Począwszy od copywritterów, którzy tworzą wartościowe i profesjonalne teksty promujące firmę, poprzez fotografów i filmowców, kończąc na znawcach działań w Social media i SEO.

Rodzaj usług, intensywność działań i stopień zaangażowania uzależniony jest wyłącznie od preferencji naszego klienta. Staramy się zapewnić wysoką jakość usług oraz indywidualne podejście do każdego z naszych partnerów.



ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

Opowiedz nam o swoim projekcie i rozpocznij współpracę z nami



Skontaktuj się

Programowanie


Tworzymy oprogramowanie optymalizujące procesy i dostarczające efektywne rozwiązania dla biznesu.


Dowiedz się więcej

Projektowanie


Tworzymy graficzne rozwiązania i kreujemy spójny wizerunek dla Twojego biznesu.


Dowiedz się więcej