INFO

Początki polskiego rynku e-commerce datuje się na drugą połowę lat dziewięćdziesiątych. Wtedy to w Polsce zaczęły powstawać pierwsze sklepy internetowe. Od tamtej pory minęło prawie 20 lat.

Zakupy w e-sklepach robi obecnie niemal połowa internautów a liczba samych sklepów w sieci szacowana jest na ponad 22 000 i nadal – jak grzyby po deszczu - powstają nowe. Walka o potencjalnego klienta jest z każdym rokiem dla e-sklepów coraz trudniejsza właśnie ze względu na ciągle rosnącą konkurencję a także na coraz większy brak lojalności ze strony klientów.



01

Zaprojektowanie spójnej identyfikacji wizualnej

Identyfikacja wizualna to podstawa kreowania wizerunku firmy, dzięki której już od początku istnienia sklepu konsekwentnie budujemy rozpoznawalność naszej marki wśród grupy docelowej. Zespół grafików Evostudio po dokładnym zapoznaniu się ze specyfiką sklepu wykonuje propozycje logotypu oraz kolorów firmowych. Po akceptacji klienta powstaje key visual, który jest wykorzystywany we wszystkich działaniach reklamowych.




02

Stworzenie unikalnych opisów produktów

Zazwyczaj sklepy czerpią opisy od dystrybutorów poszczególnych marek. Takie same opisy pojawiają się w niemal każdym e-sklepie, który sprzedaje dany produkt. Jeżeli sklep chce odróżnić się od konkurencji a przy tym uzyskać wyższą pozycję w wyszukiwarce Google nie może pozwolić sobie na kopiowanie opisów. Nasi copywriterzy na podstawie dostarczonych informacji tworzą unikalne opisy, uwypuklające walory produktów i zachęcające do zakupu.




03

Wykonanie zdjęć produktowych + 360°

Kupując przez internet nie widzimy produktów, nie możemy ich dotknąć, powąchać, posmakować… Ogromnie ważne jest więc przygotowanie jak najlepszych zdjęć tego, co sprzedajemy tak, aby klient poczuł się niemal jak w tradycyjnym, stacjonarnym sklepie, gdzie każdy towar jest na wyciągnięcie ręki. Nasi fotografowie pracują zarówno w studio, jak i w terenie. Realizowane przez nas sesje zdjęciowe wpływają na wzrost sprzedaży oraz na postrzeganie sklepu przez klientów.

0%


    04

    Wykonanie filmów produktowych

    Nie wszystko da się pokazać tylko za pomocą zdjęć. Przy bardziej złożonych produktach, posiadających różne funkcje, warto przedstawić ich działanie na krótkim filmiku.

    Popularność materiałów video stale rośnie. Internauci zdecydowanie chętniej obejrzą film niż zagłębią się w kilkustronicową instrukcję obsługi. Wykonujemy różnego typu filmy produktowe. Niektóre z nich pokazują szczegółowo wygląd produktu, inne prezentują jego działanie.




    05

    Optymalizację SEO

    Przed wykonaniem optymalizacji specjaliści SEO przeprowadzają analizy rynku i konkurencji pod kątem wybranych wspólnie z klientem słów kluczowych. Następnie odpowiednio przygotowują sklep tak, aby na wybrane słowa osiągnąć wysokie pozycje w najpopularniejszych wyszukiwarkach.




    ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

    Opowiedz nam o swoim projekcie i rozpocznij współpracę z nami



    Skontaktuj się

    Programowanie


    Tworzymy oprogramowanie optymalizujące procesy i dostarczające efektywne rozwiązania dla biznesu.


    Dowiedz się więcej

    Projektowanie


    Tworzymy graficzne rozwiązania i kreujemy spójny wizerunek dla Twojego biznesu.


    Dowiedz się więcej