INFO

Wszystkie podejmowane przez nasz zespół decyzje związane z poszczególnymi działaniami z obszaru promocji przedsiębiorstwa w sieci poprzedzone są dokładną analizą danych.

Ma ona na celu obniżenie zagrożenia wynikającego z podjęcia błędnych decyzji, a także pozyskania informacji uzupełniających o szansach na sukces oraz umożliwienie zdobycia informacji pozwalających zidentyfikować potrzeby i zainteresowania konsumenta, tak by nasz dział specjalistów mógł dopasować do nich działania wzmacniające wizerunek danego przedsiębiorstwa oraz promocję oferowanych przez nich produktów i usług.



Brand24 Monitoring marki w czasie rzeczywistym

Jednym z narzędzi regularnie używanych przez nasz zespół do monitoringu Internetu oraz Social Media jest Brand24. Program pozwala zlokalizować obszary, na których znalazła się chociażby najmniejsza wzmianka dotycząca firmy, produktu, czy konkurencji. Brand24 uważany jest przez nas jako źródło analiz i raportów dających kompleksową wiedzę na temat konsumentów potencjalnie zainteresowanych daną firmą.

Narzędzie umożliwia obserwację ich zachowań, opinii, a także związanych z nimi trendów. Ma on celu ułatwienie komunikacji z wybraną grupą docelową, która może przyczynić się do wzrostu sprzedaży, a także umocni pozytywny wizerunek danego przedsiębiorstwa, produktu bądź usługi.



Senuto Monitoring w czasie rzeczywistym

Przy pozycjonowaniu stron w sieci korzystamy z pomocy Senuto. Narzędzie dostarcza kompleksowych informacji dotyczących widoczności w wynikach Google, jak i innych wyszukiwarek. Dzięki temu każdy właściciel serwisu internetowego może dowiedzieć się na ile słów kluczowych w wyszukiwarce widoczna jest jego witryna, jakie są to słowa i jaki potencjał mają.

Dzięki funkcji audytu SEO w Senuto w szybki sposób możemy się dowiedzieć w jakim stopniu firmowa strona jest dostosowana do standardów wyszukiwarek internetowych.



Google analytics Monitoring pozycji w czasie rzeczywistym

Równie użytecznym narzędziem jest Google Analytics. Pozwala na dokładna analizę ruchu na stronie internetowej. Dzięki niemu możemy określić kto i skąd odwiedza firmową witrynę, jaka konkretnie tematyka podstron najbardziej go interesuje, co zmienić na podstronach, żeby była bardziej zauważalna, gdzie umieszczać najwięcej linków prowadzących do strony, aby zwiększyć ilość odsłon. Wszystkie te działania mają na celu optymalizację działań marketingowych.




Po zakończeniu działań kampanii marketingowej zawsze przeprowadzamy analizę podsumowującą osiągnięte wyniki, które porównujemy z założonymi na początku współpracy celami. Dzięki tej analizie możemy ocenić skuteczność naszych działań oraz zastanowić się na ewentualną zmianą toku pracy.



ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

Opowiedz nam o swoim projekcie i rozpocznij współpracę z nami



Skontaktuj się

Programowanie


Tworzymy oprogramowanie optymalizujące procesy i dostarczające efektywne rozwiązania dla biznesu.


Dowiedz się więcej

Projektowanie


Tworzymy graficzne rozwiązania i kreujemy spójny wizerunek dla Twojego biznesu.


Dowiedz się więcej